fredag, december 05, 2008

pluggfri helg!

usch, imorse va jag verkligen helt inställd på att jag skulle bli tvungen att göra omtenta. läste visserligen en del igår men gjorde en hel del annat oxå. malin och jag skulle plugga ihop och visst vi gick igenom instuderingsfrågorna men inte sjutton blev man klokare av d. snarare insåg jag hur mycket jag inte hade koll på. nä tacka vet jag word challenge på fb... jenny va överlycklig att hon drar med mig i fallet. men iafl. tentan kunde verkligen varit mycket mycket svårare. är rätt säker på att jag iafl blir godkänd och då kan man lägga detta till handlingarna. inge mer växtcell för min del :) nästa kurs verkar väldig intressant men usch vilket tempo de har planerat för. nästa tenta e om tåv v... kommer va helt död vid jullovet.
så idag har vi shoppat lite, hittade en jättefin kjol på monki som ja kanske ska ha imorrn på julbanketten. käkade sushi på stan, 8 bitar för 52 spänn, verkligen gott och prisvärt! ikväll kommer jenny över så ska vi se på spåret o kolla in julfesten här i huset. d blir nog vi och några utbytesstudenter... hon ska ju kanske flytta hit så d kan ju va bra att träffa potentiella grannar.