tisdag, oktober 28, 2008

min röst e helkonstig efter en hel helgs sjungande. körläger i lysekil, superkul! shit va kluriga altstämmorna e. blir till att öva en hel del inför konserten. just nu njuter jag av ledighet. vi blev klara med vår rapport idag och den ska inte va inne förrän imorrn kväll, så d betyder en hel ledig dag imorrn. yey! ska laga mat och träna. och sova. e så himla trötrt nuförtiden. tror d e min säng d e fel på. alldeles för mjuk. på tal om d ska ja ta mig en powernap nu, innan d e friskisdags. blev väääldans mkt kakor och grejer i helgen. tror min kropp fick sig en rejäl sockerchock, sockerkoma rättare sagt... men mysigt va d.
o så galet blåsigt! men d e väl så d ska va på västkusten.

1 Comments:

At 06 november, 2008 20:34, Anonymous Anonym said...

är oxå kroniskt trött, kanske ligger nåt i luften? ända bort till gtb...

 

Skicka en kommentar

<< Home