måndag, september 22, 2008

överlevde kören. blir nog rätt kul. men jag har hamnat i altstämman. aldrig sjungit där förut så det känns lite konstigt. gick därifrån med ont i halsen, tror jag sjunger på fel sätt. Så e d insparkssittning på lör. och de berättade om körläger, luciatåg och julkonsert. åh ja vill sjunga julsånger!! kul att träffa folk som inte läser smil för en gångs skull. de flesta gick typ inte ens på handels. visade sig att en tjej, Johanna från hudiksvall, bor här på studiegången. yey nu känner jag en till här. hon verkade jättetrevlig. tog mig sen i kragen och skickade ett utvärderingsmejl till min chef på Strömma. klagade på att min lön e för låg och att våra manus suger och att tidsregistreringssystemet e galet krångligt. hehe nu får ja väl se mig om efter ett annat jobb i sommar :p men å andra sidan, om de inte kan ta kritik och lyssna på sin personal vill ja inte jobba där ändå så. spännande att se om man får nån kommentar.

1 Comments:

At 23 september, 2008 00:41, Anonymous Anonym said...

Åh, julsånger! Jag kanske också borde leta upp en kör =P
Lycka till på tentan på fredag, och hoppas vi kan höras något i helgen nu när du har headset och allt! saknar dig, kramkram

 

Skicka en kommentar

<< Home